Følgere

onsdag 21. april 2010

Bursdagskort.




Dette bursdagskortet laget jeg på treff for 2 uker siden.
Det er min nevø som blir 1 år, som skal få det. Derfor
viser klokken 1. Giraffen er fargelagt med DistressInk.
Det er leeenge siden jeg har gjort... Hadde nesten glemt
hvor kjekt det var... Må visst gjøre det oftere...
Rundt kanten har jeg jukse-søm. Først stakk jeg hull, og
så tegnet jeg med tusj. Tror jeg bruker sy-maskina neste
gang... det går myyye raskere!!!


Ellers har jeg brukt:
Tekststempel fra North Star Stamp.
Motivstempelet er fra by Evy.
Klokkestempel fra Heidi Swapp.
Svirl stempel fra Inkadinkado.
Bordpunch fra MS.
Blomsterpunch og bladpunch.
De gule rosene har jeg laget selv.
Glitterlim rundt klokken og på bladene.









Til slutt vil jeg takke for alle de flotte kommentarene jeg får!!
Det er sååå kjekt å få så mye koseligt besøk i bloggen min :-D

7 kommentarer:

Regnbuedrops sa...

for et kult kort=) tusen takk for fin kommentar, motivet er fra et klippekort fra tilda kjøpt på panduro.
ha en fin dag videre
klem

Kreastine sa...

herlig kort:)

linda sa...

griselekkert kort. og elefanten ;) din er superfin... du er rå på å fargelegge!

Pinklady 68 sa...

Så lekkert kort, Mona! Nydelige farger og så fint oppsett!! Likte alt ved det:-)
KJempe fine blomster,stilig klokke og flott malt sjiraff med distress!
Nyyydelig kort til din nevø på 1 år!!

Ha en fin torsdag og god helg!
Klem Laila.

Trine Pedersen sa...

For et stilig kort. :) Giraffen er tøff og den klokka var helt superkul. Kjempeflott oppsett. Du er bare så dyktig du. :)

Klem, Trine :)

Eva Helen sa...

Super flott kort i fint oppsett og jeg digger fargene og pynten.

Klem Fra Eva Helen

Lenas kort sa...

Herlig kort :-) Digger den giraffen :-)