Følgere

torsdag 29. september 2011

Kommode-kort / Side Step Card.



Jeg ble spurt om å lage et side step card, eller "kommodekort", til 
Ett Trykk. Jeg må si at jeg ble litt stolt.... 
Jeg sendte det avgårde, uten å ta bilde av det... Men nå har jeg
fått det tilbake, har fotografert det, og nå kan jeg endelig få 
lagt det ut i bloggen min :-)
Dette kortet ble publisert i augustnr. til Ett Trykk.
Mal finnes i bladet, men du kan også finne en tutorial HER, 
som er min inspirasjonskilde...

Kjolen er laget etter egen mal.
Vesken er en QuicKutz die.
Kommode-knottene er fra Tim Holtz.





Ønsker alle en strååålende dag!!
Klem fra Mona :-)

6 kommentarer:

Riet sa...

This is so beautiful Mona.

Hugs Riet.xx

Connie sa...

Wooow så lekkert Mona :O)
Nydelig.
Fikk lyst til å prøve meg på et jeg også.

Klem:)

Linda W sa...

Så nydelig skjønner du er stolt, dette var virkelig lekkert:)
Kreativ du:)
ha ein fin helg:)

Pet73 sa...

Looooove the "mirror"! great idea!

Synnøve sa...

Rålekkert!!!!

Anonym sa...

Wow, marvelous blog format! How long have you been blogging for?

you made running a blog look easy. The total look of your
site is great, let alone the content!

Visit my web site primaforce forskolin 50