Følgere

fredag 2. mars 2012

Til konfirmanten.


 Jeg har lenge ønska meg denne fugl/fuglebur-diesen fra TH.
Jeg kjøpte den, og så ble den liggende.... typisk meg :-/
Men nå har jeg endelig fått somla meg til å bruke den!!
Det ble et konfirmasjonskort. Jeg trenger en del....

Fuglen og buret ble stanset ut i tykk kartong. Fugleburet ble
embosset med TH distress embossingpulver. Fuglen fargela
jeg ved å trykke stempelputa, (Wild honey-Distress Ink) rett
på fuglen. Det samme med vingen med fargen vintage photo.
I tillegg stempla jeg en svirl på vingen for å få et mønster på den.

Arket er fra My minds Eye. Svirlen er en die fra Marianne Design.
Tekstene er stempel fra Storyteller. Pyntet med diverse blomster
 og halvperler.Teksten på utsiden er stanset ut med word window
 punch fra Stampin Up. Den har jeg også ønska meg lenge,
 og eeendelig er den blitt min :-)








Her er det vår i luften i dag! Sola skinner fra skyfri himmel!!!
Ønsker alle en strååålende dag!
Mona :-)


6 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfint blei det......ha ei strålende helg.....klemz

Anonym sa...

Åååh så LEKKERT :))
God helg til deg, Mona :)
Klem Lill

Berit sa...

Nydelig kort!! Så lekkert et oppsett med blomstene og fugleburet. Et fuglebur står på ønskelisten min også, men er redd den har blitt veldig lang;)
Ha ei fin helg:)

Pinklady 68 sa...

Ble et lekkert konfirmasjonskort!!
Utrolig fin både inni og utenpå:-)
Noteark og pynt sååå fint sammen!!!!

Ha en fin helg!
Klem Laila.

Sivic sa...

Nydelig konfirmasjonskort!!
Ha ei fin helg!!

Kjersti sa...

Et lekkert kort - både utenpå og inni!
God helg!
Klem:)