Følgere

lørdag 5. mai 2012

Dekorteip.

For en stund siden kjøpte jeg meg dekorteip, og 
har endelig fått somla meg til å bruke den. Jeg tror
jeg kjøpte den på Accessorize... av alle plasser :-) 

Har laget et enkelt kort. Ingen mønsterark, har kun
stemplet svirler på kartong og brukt teipen som "mønsterark". 


I midten på blomsten har jeg brukt epoxy stickers oppå  
et stemplet motiv. Sommerfuglen er en MS punch.


 Teksten er fra Kort og Godt.
De små sommerfuglene, er stanset ut fra dekorteipen
 med en punch fra Fiskars.


Blir med på utfordringen til:

Ønsker alle en fin og avslappende helg!!
Klem fra Mona :-)




7 kommentarer:

Gro Tollaksen sa...

Kjempe fint .

pia iris sa...

flott bruk av tape, fine sommerfugler.
takk for ditt bidrag.klem pia

Eva Helen sa...

Så fint kort!

Klem Fra Eva Helen

Riet sa...

What a gorgeous card Mona.

Hugs Riet.xx

Linda sa...

Så søte de var de små sommerfuglene du har stanset ut :) Takk for at du tok utfordringen vår

Stine sa...

Herlig bruk av tape, og et nydelig kort du har laget! Og så søte de sommerfuglene var!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

klem Stine :-)

GryA sa...

Så moro å se at du er med oss igjen! Nydelig og rent og pent kort! takk for flott bidrag!