Følgere

tirsdag 31. juli 2012

En gavepose.


Vi skal på besøk til min svigerinne, og tenkte jeg skulle 
ta med en liten sommerhilsen :-)
Jeg har pyntet en gråpapir-pose, og fylt den med snop!!!
Med tanke på at det er sommer, og at vi bor ved sjøen,
så ville jeg pynte posen med "sjø-dyr". Alle motiv er
fargelagt med Pro Markers, og noen detaljer har fått 
litt Glossy Accents på. Husker ikke helt hvor alle stemplene
kommer fra, men sjøhestene er fra Inkadinkado...
"Bølgekanten" er laget med kantpunch fra Fiskars.














 Baksiden med plass til å skrive en liten hilsen :o)


Jeg blir med på disse utfordringene:

Ønsker dere alle en flott uke!!
Klem fra Mona :o)

12 kommentarer:

Guri sa...

Knalltøft!!!

Trine Pedersen sa...

Å, for en herlig gavepose. Så stilig pyntet med sjødyr og fisk. :)

Så morsomt å gjøre forsjellig håndarbeid. Jeg skal strikke ei stånn dukke til meg selv, bare til å ha sittende i hylla. :) Vi får vel se uglene du hekler?

Ha ei fortsatt fin uke!

Klem, Trine :)

Åse-May sa...

Knallfin Mona...skikkelig sommer pose....:):)

Heidi sa...

Wow så lekker gavepose!
Herlige farger og søte motiver:)
Ha en fin dag, klem:)

Riet sa...

What a gorgeous bag Mona.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Wooow, helt fantastisk :))
Takker for deltakelse i Scrappeglede i Målselv :)
Klem DT Lilli

Synnøve Dyhring sa...

wow så nydelig gavepose,kjempefine bobler og farger.
klem Synnøve

Filharmonica sa...

Lekker gavepose! Flott pyntet med herlig maritimt tema :-) Takk for at du deltar i Scrapperikets utfordring, og lykke til! DT Heidi

Camilla sa...

Digg gavepose!
Flott tolking av bildet med boblene.

Tusen takk for at du deltar hos oss i papiravisen :D

Rita sa...

Så hærlig denne var :) Flotte friske farger :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos PMN og lykke til :) Klem Rita, DT

Lotta sa...

Superläckert!!

Toi9 sa...

Så utrolig stilig og lekker denne posen ble!! :)
Virkelig liv med boblene, og så fint sjøliv :)
Toini