Følgere

mandag 8. oktober 2012

Nålefilting.


 Innimellom alt annet som jeg holder på med, så tar jeg frem
all den herlige ulla som jeg har liggende. Setter meg godt
 til rette i sofaen med en skumgummi bit på fanget,
 og ei filtenål i hånden...Og i løpet av noen kvelds-stunder
 er det blitt noen små ullhjerter :-)
På baksiden har jeg sydd fast sikkerhetsnåler, slik at de
 kan festes på jakke, genser eller hva som helst som kan
 pyntes med et ullhjerte. 


Jeg skal være med på julemesse og "Julebutikken" i år også. Så
da må jeg produsere litt annet enn bare papirprodukter :o)


Ønsker alle en fin dag!!
Mona :-)

5 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

kjempefine hjerter,klem Synnøve

Gro Tollaksen sa...

Så Gøy !
Hvor skal "julebutikken" være?

Åse-May sa...

flotte hjerter.....:)

Connie sa...

Så stilig og så smart:)
Lykke til
Klem Connie

Toves hobbyverden sa...

Så fine hjerter. Trur eg må ta meg ein tur på den julemessa du skal vere med på. :) ha ein kjempefin høstdag:)