Følgere

mandag 7. april 2014

Påskepynt.


Det nærmer seg Påske.... Og eg har sysla med litt håndsøm :-)
Har sydd desse små kyllingane av papp, tynn platevatt og
 stoffrestar. Det var et kjekt "tv-titting-arbeid", og eg sydde
  ca. 40 stk. då eg først var i gong... Eg har solgt over halvparten
 allerede, og det er fleire som vil kjøpa.
 Så det spørs om det blir nåken att til meg... får vel sy fleire då ;-)




 Ein liten hane og ei høne blei det også :-)








 Eg har henta malen frå denne boka.


Ønsker alle ei fin dag!!
Klem fra Mona :-)

4 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefine kyllinger , klem Synnøve

Åse-May sa...

knallfine....:)

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Nydelige kyllinger du har laget:)
Klem Henriette

Mai-Britt sa...

Hoho, hvor er dine kyllinger skønne. God påske!