Følgere

tirsdag 29. desember 2009

Konfirmasjons kort.

Kanskje det er i tidligeste laget, men eg er no starta med
konfirmasjon-kort-produksjonen..... :-O
Har mange som skal ha et kort denne våren, så eg
kunne liksågodt sette i gang!!!Midtstill

Eg fekk meg blomster-punch til jul.
Desse har eg fargelagt med ProMarkers tusjene,
for å få samme farge som i motivet.
Og så "klint" litt med glitterlim....

Inni kortet. Enkelt og greit....

Teksten er stempel fra Papirdesign og er egentlig meint
til dåpsbarnet. Men eg synest det også passa til
ein konfirmant...

Og så var det den vaskelige gutte-konfirmanten då......


Et flott tekst-stempel inni kortet.
Og plass til pengen. Åpne sløfa, og knyt....

1 kommentar:

Ingun sa...

Hei!
Veldig fine konf kort.
Lurt å farge blomstene.
Eg tusjer, og strikker litt, tar liver med ro. deiligt med fridager.
me snakkest nok til neste år.
gode klemmer frå meg til deg.