Følgere

søndag 14. februar 2010

Valentin gaver.

Valentingaver til mine kjære....!!
Før eg gjekk på jobb i dag, satte eg fram noen
smågaver til mine døtre og mann på kjøkkenbenken.

Desse fekk jentene mine.
Tomme hermetikkbokser med ny pynt,
fyllt med søte fristelser...


Mannen i huset fekk ein boks fylt med twist!
Innholdet har tidligere vore blomster.



Blomstene er stansa ut med retro flower punchen.
Bladene er qk dies, stansa ut i dobbelsidigt limark
som eg så strødde grønt glitter på.

Baksiden..

I morsdagsgave hos jentene, fekk eg et flott
krus som står mamma på, og ein god parefyme!!!
Tuuuusen takk go`jentene mine!!!

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så flotte og kreativt laget.Tenker de ble glade når de fikk dem.

Klem Fra Eva Helen

Anonym sa...

Wow! Enn å stå opp til så flotte gaver! Heldige de:)
Knallfine bokser og eske -Nydelig pynta!
Klem Tove