Følgere

onsdag 13. oktober 2010

Forkle-kort.

Har laget noen jule-forkle-kort...
2 med pepperkaker og 2 med julestjerner.
Det er lomme på forklene med plass til tags.
Malen finner du HER.

De minste pepperkakefigurene er stanset ut med en punch.
Og på de største har jeg brukt Slice maskinen og
slice design card "fa la la".
På den ene tagen har jeg stemplet pepperkake-oppskrift.


Julestjernene er stanset ut og preget med punch fra
Nellie Snellen. "grein borden" er en kant punch fra MS.


Nærbilde av julestjernene...

11 kommentarer:

-Sanna- sa...

Wow.... disse var råstilige.
Er nok mange som får lyst til å stjele denne idèen..... Meg iberegnet.

tone sa...

Kjempefine forkle kort:-)
Som var nydelig pyntet.

Klem Tone

Trine Lise sa...

Disse var kjempe søte. Fikk veldig lyst å prøve meg på en slik. Du er så variert i det du lager og jeg henter både den ene og den andre ideen fra deg. Takk for det Mona. Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

Kjempe skjønne jule-forkle-kort Mona.
Har ikkje prøvd meg på desse enno, kansje det blir eit jule-forkle-kort her i gården og ;0)
Må også få takke for alle dei koselige sporene som du legger att i bloggen min:)

Ha ein super, duper Torsdag....
klem Lise

Pinklady 68 sa...

Wow, så stilige kort!!
Nydelige farger og detaljer på alle fire kortene:-) Takk for masse inspirasjon!

Ha en fin torsdag og god helg!
Klem Laila.

Lillian Janet Logie sa...

Gurimalla så fine dei va! :)
Knall kjekke å gi då.. :)

Riet sa...

This is so wonderful Mona,I love your papers and the colours.

Hugs Riet.x

Heidi sa...

Så stilig!
Morsomme de pepperkakene dine:)
Nydelig mønsterark du har brukt og flott pyntet.
Ha en fin kveld Mona, klem:)

Wenche sa...

ÅÅåå guri land, Mona!!! Disse forklekortene var jo mildt sagt råkule!!!! Lekkert det papiret du har brukt på pepperkakeforklene. Hvor er de fra??
Og nå har jeg så dårlig samvittighet for ikke å ha besøkt bloggen din på en stund. Du har virkelig laget mye lekkert i det siste. Så jeg må nok ta meg god tid en kveld og titte nærmere på det du har laget. Men nå bærer det av sted til Ski treff i morgen..weeee...gleder meg så mye :D
Ha en super helg, Mona og jeg lover å komme på besøk snart igjen!!
Go'klem fra Wenche :0)

Connie sa...

Woooow så stilige.
Du er jo bare så kreativ og flink.
Nydelige forkler.
Mye fint du har laget siden sist jeg var her også.

Ha en fin helg.
Klem Connie

Eva Helen sa...

Så artige og annerleders og ikke minst så flotte de var alle forkle kortene.Tusen takk for at du deler malen,så den skal jeg kikke på.

Klem Fra Eva Helen