Følgere

lørdag 1. januar 2011

Minialbum av konvolutter.

Denne mini-albumen har jeg kosa meg masse med å lage i
ukene før jul, og nå i romjulen. Album sidene er laget av bretta
konvolutter... Jeg ble inspirert av denne tutorialen HER
Jeg har samlet bilder fra året som har gått, og limt det på
tagsene som er puttet oppi "lommene". Jeg har igjen å skrive
litt tekst. Til å binde det hele sammen, brukte jeg BIA.
Med denne deltar jeg på utfordringen til Kreative




Oooops... den ble vist litt tykk. Har problemer med å lukke den..
Neste gang skal jeg lage en slags lukkemekanisme!!!


"Album-sidene"... Har brukt fargerike restepapir, og pynten
består stort sett av blomster og et lite visdomsord.





På/inni/oppi hver albumside er det plass til 5-6 tags. Og på
noen av de har jeg limt bilder på begge sider.




Jeg vil gjerne få Ønske alle et GODT NYTTÅR!
Og takke for alle de flotte kommentarene jeg har fått.
Det setter jeg utrolig stor pris på!!!!
Klem fra Mona :-)

9 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Hei - og godt nyttår!

For et fantastisk flott og innholdsrikt minialbum du har laget. Her kan man jo samle alle høydepunktene fra året. Kjempesmart!

Takk for at du deltar hos Kreative Krumspring!

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott minialbum Mona! Utrolig flott med mange herlige detaljer:-)
Godt nytt år ønskes fra meg.

Klem Laila.

Heidi sa...

Godt Nytt År!
Så lekkert album:) Nydelig pyntet og så flotte detaljer.
Er på tide jeg får startet med album også, det har jeg gått og tenkt på lenge.
Klem:)

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefint album du har her, masse flotte detaljer!

Godt Nytt År til deg også!
Merete

oheidia sa...

Oj Mona - dette ble bare rålekkert! Likte ideen veldig godt og din utførelse av albumet er jo bare helt prima!

Godt nyttår til deg også:=)

Connie sa...

Ååå så lekkert :o)
Kjempefin ide.

Godt Nytt År.
Klem Connie

Sheila sa...

Det album er jo bare superflot :o)

Keep up the good work!

Venlig hilsen Sheila

Gro aka emrille sa...

Så smart å oppsummere året på denne måten!
Nydelig album:)

Håper 2011 også blir et år fylt av glede:)

Berit sa...

Godt Nyttår!
Så lekkert et album du har laget. Nydelig pyntet og så herlig en måte å samle årets minner på!!
klem, Berit