Følgere

søndag 12. juni 2011

Et bursdags-sett.


Min eldste datter har snart bursdag. Og da må mamma lage kort :-)
Jeg kom over en "artig sak" på nettet for en stund siden... Og dette 
ville passe perfekt for en tennårings-jente. Et kjolekort med veske! 
HER er malen på kjolen. Jeg har gjort noen endringer på veska.

Som krage har jeg brukt Nellie Snellen hjertedies. Kan brukes
til mye den....  Kortet holdes sammen med belte rundt midjen.
En blondekant nederst på kjolen og en rose, er den eneste pynten.

Inni kortet er det plass til å skrive en hilsen...

Inni veska er det plass til et gavekort eller penger.....
Til lukkemekanisme har jeg brukt borrelås.


 Håper ikke bursdagsjenta er innom mammas blogg og titter...
For det er ennå noen dager til hun fyller år :-)

Jeg deltar på utfordringen til:
Jeg har brukt bånd og blonde på kjolen.

 Ha en fin kveld!
Klem fra Mona :-)

7 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Så utrolig flott da. Du er så flink til å finne frem til spesielle ting. Så nydelig med det papiret og blondekraven med rose på. Må jo være midt i blinken til ei tennårings-jente.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Riet sa...

This is so wonderful set Mona.

Hugs Riet.xx

Pet73 sa...

Again such a nice idea! Wonderful!

Grethe sa...

Så kreativt! Dette var veldig morsomt, noe slikt har jeg aldri sett før.
Og så flotte papir!

Tusen takk for kreativt bidrag til Scrappekammeret!

Anonym sa...

Noe så flott og kreativt, helt nydelig :)
Klem Lill

Heidi sa...

Så utrolig stilig!
Du er så kreativ Mona:) Alltid spennende å titte innom her hos deg. Takk for inspirasjonen.
Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

Anette sa...

Skikkelig stilig!
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
Klem, Anette ;)