Følgere

torsdag 21. juli 2011

Ispinner i lange baner...

Sommer = IS....
Men disse er ikke spiselige :-)
Har funnet inspirasjon til disse is-kortene HER.
 Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design.
Ispinnene er kjøpt hos Panduro Hobby.
Tekstene er stempel fra Kort og Godt,
Kreativ Hobby og Papirloftet.




 Båndet som er knyttet rundt ispinnen holder kortet lukket.











 Til å stemple tekstene på ispinnene har jeg bruk vannfast
 blekk fra StazOn (mørk brun), og DistressInk
 (Vintage Photo) rundt kantene.

Disse "kalorifrie" isene var utrolig morsomme å lage!!!
Blir nok flere, ja...... :-)

Ha en fiiin dag!
Klem fra Mona :-)

10 kommentarer:

Lillian Janet Logie sa...

Fantastisk søte disse her altså! :)
No har eg skaffa meg noken ispinner, må laga meg noken sånne eg og! :) :)

God helg til deg, min venn <3
Klem!

Berit sa...

Så flotte ispinne kort! Jeg har mange ispinner liggende så nå blir det vel noen kort:)
Takk for inspirasjon:)
Klem, Berit

Anonym sa...

Gurimalla noe sååå stilig!! Så dekorative og morsomme:)
Så flott og ny siden din har blitt :)
Ha en fin kveld:)
Klem Lill

Nina sa...

Ispinnekortene ble tøffe :)

Janne-Lise sa...

Dette var aldeles geniale sommerkort :) tusen takk for at du deler tips med oss andre :)

Ha en super sommer fortsatt.

Heidi sa...

Så søte disse er!
Aldeles nydelige, så kreativ du er:)
Takk for inspirasjonen.
Ha en fortsatt fin sommer Mona, klem:)

Sigrun sa...

Skikkelig geniale! For en ide jeg fikk nå til bursdagsinvitasjoner! Tusen takk! Klem

Molly sa...

Endelig kalorifri is! Og så søøte!
Kjekt med nye ting å laga. Gler meg til å sjå den nye sirkel punchen din i bruk!

Pet73 sa...

Wow, what an outstanding idea! This is gorgeous! Really something special!

Guri sa...

Så stilig!!! Dette må jo vera perfekt til barnekort :)