Følgere

onsdag 19. oktober 2011

Jule-brettekort.


Fant en fin tutorial på et brettekort som jeg ville prøve meg på.
Tutorialen finner du HER.  Jeg har brukt Spellbinders dies til selve
 kortet. Den største snøkrystallen er skåret ut med Slice maskinen
 min, nr. to er en die fra Marianne design og den minste er en brad.
Sammenbrettet måler kortet 11 x 11 cm. Arkene er fra Imaginisce
og Maja design. Stempelet er fra North Star Stamp.














Dette er mitt bidrag til utfordringen hos:

Ønsker alle en fin kveld!
Klem fra Mona :-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, wow noe så flott!! Kjemepelekker bretting og så fine farger, den snøkrystallen var fantastisk:))
Klem Lill

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig kort, Mona!
Ikke sett denne varianten før:-)

Klem Laila.

Anonym sa...

Dette kortet var skikkelig stilig!
Lykke til med utfordringen til sukkersøtt :o)
Ha en fin kveld...
Klem

Veronique sa...

Stilig!!!!!

Lambi sa...

Hei Mona! Dette var et artig brettekort! Stilig bretting, stilige dies og herlige ark! Ha en kreativ og flott uke! Klem

Connie sa...

Så stilig :)
Nydelig.
Klem Connie

Astrid sa...

Flott bretting !! Tror ikke jeg har sett denne før. Takk for linken.
Kortet er kjempelekkert:-)) Nydelig med den flotte kontrasten mellom utsiden og fremsiden....samtidig som fargeharmonien er der.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Synnøve Dyhring sa...

Kjempe flott kort i herlige farger:)Så gøy at du legger ut tutorialen.Vil prøve den en dag.Ha en fin kveld :)

Hildegunn sa...

Nydelig brettekort, herlig pyntet på alle sider med flotte farger!

Takk for at du deltar hos Sukkersött!
Klem