Følgere

søndag 8. januar 2012

Shaker kort.

Jeg har kost meg på hobbyrommet i helga :-)
 Har prøvd meg på et shaker-kort...
Jeg har brukt 3 forskjellige mønsterark, Maja Design
 og Melissa Frances. Motivet er et klippeark fra
 Pion Design. Diesene som er brukt er fra
 Nellie Snellen (ramme), og Marianne Design (svirl).
Kantpunch fra X-cut, docraft. Tekststempelet er
fra Kreativ Hobby. Har ellers brukt div. blomster,
 tyll, halvperler, sticles-diamond. Mikroperler og
 "vanlige" perler til shakereffekten.

Jeg blir med på disse utfordringene:




 


Ønsker dere en fin kveld!
Klem fra Mona :-)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig dette kortet er Mona!
Så sarte og flotte farger, rett og slett FLOTT :o)
Klem fra Heidi

Lambi sa...

Å så nydelig kort Mona! Nydelig vintage bilde, lekre duse ark og kjempe fine puncher og dies! Ha en god og kreativ uke! Klem

Anonym sa...

Bare så vakkert!!
Klem Lill

Synnøve Dyhring sa...

Dette likte jeg veldig godt,lekkert!klem Synnøve

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig shakerkort !!

Kjersti ;o)

Berit sa...

Godt Nyttår!!Så nydelig et kort! Lekre sarte farger og flott pynta!
Klem Berit:)

Angella sa...

DEtte var et nydelig kort Mona... Shaker kort har jeg ennå ikke prøvd...

Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby og lykke til!
klem
Angella

Åse-May sa...

Nydelige kort du har laget......:):)

Linda sa...

Kjempeflott kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket :)

Ane sa...

nydelig kort i herlige duse farger! lekker den rammen rundt motivet!! er d en dies? Takk for du deltar hos kort o mania! Klem fra Ane:)

Bibbi sa...

Nydelig kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Hobby!

Bibbi

Kristin Langnes sa...

Dette kortet var utrolig vakkert! Det gjør seg virkelig med de lyse fargene, men allikevel ulike mønster! Nydelig!

Takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Hobby!

Gro sa...

Herlig kort med flotte detaljer.
Så fint at du vil delta hos Kreativ Hobby denne måneden.
Lykke til!
Klem fra Gro

Linda S. L sa...

nyyydelig kort og i herlig monokromatisk :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 54 hos kort o mania!
klem fra Linda S. L