Følgere

fredag 13. april 2012

Konfirmasjon.


Konfirmasjonskort igjen.... De som jeg hadde laget er solgt, så det
er bare til å lage noen fler!! Trenger en del til eget bruk....

Her har jeg laget et konvolutt-kort i str. 14x7 cm. Arkene jeg har brukt
er fra Maja Design. Tekst fra North Star Stamp og Storyteller.
Pyntet med blomster, sommerfugler, bånd og bling.





 Bak den første fliken er det en pengelomme...


 Bak den andre fliken er det en tag til å skrive en hilsen på....





Jeg blir med på disse utfordringene:
Card and Scrap: utfordring # 29 - bruk av bånd.
Scrapperiket: utfordring # 48 - Perler/bling.

Da ønsker jeg alle som kikker innom en riktig God helg!
Klem fra Mona :-)

7 kommentarer:

Guri sa...

Herlig og vårlig konfirmasjonskort.
Lenge sidan er har laga slike konvoluttkort nå. Kanskje eg skal prøve meg på ett, for dei er jo veldig stilige.
God helg til deg :)

Connie sa...

Så lekkert.
Nydelig pyntet på alle sider.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

Synnøve Dyhring sa...

Kjempeflott,herlige ark og pynta så fint.Ha en fin helg,klem Synnøve

Riet sa...

This is so beautiful Mona.

Hugs Riet.xx

Anne Bente sa...

åh... hvor er den bare smuk♥

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
klemmm♥

Lambi sa...

Super herlig konfirmasjons konvolutt! Nydelige farger og lekkert pyntet! Klem

Åse-May sa...

Kjempefint kort....:)