Følgere

lørdag 7. juli 2012

Posekort.


Et vintage-pose-kort til en 50 års jubilant!



 Den store blomsten har jeg laget selv. Brukte blomster-dies og
stanset de ut i ubleika lerret. Deretter spraya jeg vann iblandet
Distress Ink, og monterte blomsten sammen. La den til tørk, og
tok på litt glitter. Braden i midten, er en vanlig splittbinders som
jeg tok lim på og dutta nedi glitter :-)


 Denne pebblesen er også hjemmelaget... Rub ons på mønterark,
med clear epoxy stickers oppå :-)


 Tekstene er fra Kort og Godt.

Leverer dette kortet til utfordringen hos:

Driver med nedtelling til ferien!  8 vakter igjen.....
Ha en fin helg!!
Mona :-)

8 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig vintagekort!
Lekker hjemmelaget blomst:)
Jeg venter også på ferie, det blir godt.
Ha en fortsatt fin helg, klem:)

Trine Pedersen sa...

Knallstilig kort! Stilig den blomsten du har lagd. Nydelige tekststempel og lekkert med rosa og lyseblått.

Ha ei riktig fin helg!

Klem, Trine :)

Heidi sa...

Meg igjen!
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
Klem;)

Åse-May sa...

Nydeligt posekort....:):)

Riet sa...

So beautiful Mona,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Marit sa...

Utrolig gjennomført og stilig kort:)

Sandy Ang sa...

what a charming tag and holder

Ana Márquez sa...

Wonderful works! Congratulations :-)