Følgere

torsdag 13. februar 2014

Tag.

Har prøvd meg på ein fargekombinasjon som eg egentlig
 ikkje liker... Men resultaret blei no ikkje så verst likevel.
Har funnet fram et stempel som eg har hatt liggende ubrukt 
i ett år, minst... Det er også over ett år siden eg var på 
kurs med Camilla Bakke, og skulle lære meg fargelegging
med Distress Ink. Ser at der trenger eg meir øving... hehe :-)
Vurderer å melde meg på nytt kurs. For Camilla kommer
nemlig tilbake, og skal holde kurs når Stordascrappen 
snart skal ha nytt scrappetreff!! Gleder meg!!!











Blir med på disse utfordringene:

Ønsker alle ein fin kveld!
Klem fra Mona :-)




8 kommentarer:

Lisenblogg sa...

Så nydelig tag du har laget! Takk for at du deltar i Korthobbys utfordring denne måneden!
Hilsen Lisen

Åse-May sa...

Knallnydelig....denne vinner du med...:)

Kari sa...

Så flott tag!Herlig motiv og lekkert pyntet!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Unknown sa...

Syns det ble aldeles nyyydelig og herlig så fargecombo :-)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper å se et av dine flotte bidrag snart igjen :-)
Klemmer fra Karin

Synnøve Dyhring sa...

Så vakker tag, kjempeflott farga motiv og herlige farger, klem Synnøve

Rita sa...

Nydelig tag :) Flott fargekombinasjon og et nydelig farget motiv :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All Over :) Klem Rita- DT

Connie sa...

Stilig tagg :)
Klem Connie

Papirskreppa sa...

Vakker tag, og fine farger du har brukt :) Tusen takk for at du scrapper med oss hos Scrappin All' Over.