Følgere

tirsdag 21. februar 2012

Konfirmasjonskort.

 Er begynt å lage kort til konfirmantene til våren.
Siden min datter skal konfirmeres, så blir det nok en
del kort som skal gis bort. Og guttene er ikke de
 enkleste å lage til... Det ble i sterke farger denne gangen :-)
Har brukt noe Tim Holtz produkter og teksten inni kortet
er fra Storyteller, men resten husker jeg ikke hvor kommer fra.




Jeg var innom et quiltetreff i helgen, og ble veldig inspirert til
å sy. Så nå er det symaskina som stå på pulten ...
Kaaaanskje jeg viser frem noe av det jeg har sydd... viss jeg blir ferdig ;-)

Ønsker alle en fin uke og vinterferie for de som har det.
Her må vi vente til neste uke!
Klem fra Mona :-)


2 kommentarer:

Berit sa...

Så herlig et kort! Lekkert med så friske farger!
Lykke til med quiltinga, gleder meg til å se hva du lager:)
ha en fin dag:)

Åse-May sa...

Knallstiligt kort.....:):)
Har ein award til deg i bloggen min.......klemz