Følgere

mandag 15. august 2011

Koffert til en venninne


Jeg er blitt veldig inspirert av alle de flotte koffertene som 
jeg ser på blogger rundt omkring. Så jeg måtte bare prøve meg
på en jeg også.... Denne har jeg tenkt å sende til en god 
veninne fylt med godsaker ;-) 

Søtt puse-stempel fra Penny Black...
Rammen bak motivet er en Spellbinder Die.
Sommerfuglen er en MS punch.





 På baksiden henger en navnelapp med mottakerens navn på.



 Kofferten holdes lukket med magnet. Den er skjult
bak teksten og skrivefeltet.


 Og innholdet.... skal være sjokolade... :-)


Dette blir mitt bidra til utfordringen hos:


17 kommentarer:

Eva Helen sa...

Woooow !! SUPER flott Altså!!Den må ha tatt tid å lage!
Den kommer motager til å bli glad for å få :-)

Klem Fra Eva Helen

Berit sa...

Oi, den var lekker!!

♥Gry sa...

Hærlighet!!!
Så flott ;0) Har du laget den helt fra grunnen av?? Tror nok den faller i smak ;0) Vess ikkje, skal du bærre sende den til mæ ;0)

klem

Anonym sa...

Helt utrolig flott og så fiiine farger du har brukt, bare elsker den :)
Så frisk og flott, heldige venninnen din, nå blir hun nok kjempeglad :)
Ha en fin dag:)
Klem Lill

Guri sa...

Nyyyydelig! For ein fantastisk gave å få.
Nå til helga skal eg til Stord ein tur (Stordleikane, friidrett). Håper å få tatt meg ein tur ned på Papirdraum for å snopa litt :)

Sigrun sa...

Helt herlig koffert! Ser skikkelig avansert ut og tar nok sin tid! har ikke tørt å prøve denne enda!
og det rockekortet til datteren din var bare helt kult! Du er kjempeflink! Gleder meg til å se ditt neste prosjekt! Ha fortsatt en god tirsdag! Klemz

Riet sa...

This is so beautiful Mona.

Hugs Riet.xx

Bente Årstad sa...

WOW så lekker denne var og lurt med den magneten skjult:)
bente:)

unni's scrappeboble sa...

ÅÅÅÅ helledussen kor flott den var, nyyyydelig :)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Kristine sa...

Kjempe lekker koffert!
Digger det turkise mønsterarket du har brukt, husker du hvor det er kjøpt og hva det heter? :)

Takk for at du deltar på utfordringen vår.
Ha en fin dag :)

Kristine
Scrapperiket

Lambi sa...

Hei Mona! Kjempe stilig koffert! Og veldig smart å kunne fylle med godsaker og kunne gi til en venn! :) Denne blir hun garantert glad for! Klem

Gro Tollaksen sa...

Du lager alltid nydelige kort ! Kjekke bobbler,eg har "lånt" de.

Connie sa...

Wooow så stilig.
Heldig hun som får denne:)
Så fint du har laget opp i sommer.
Mye fin inspirasjon.
Klem Connie

Solveig sa...

Den kofferten var stilig!!
Herlige farger!

Ha ei fin helg!

Venke sa...

Dette var en stilig koffert. Har vært lite blogging og scrapping på meg denne sommeren, så denne flotte varianten har jeg ikke sett før. Har du lyst å dele hvor jeg kan finne mal på denne?
Klem Venke

Pet73 sa...

Wow, this is stunning! Such beautiful work! Gorgeous!

Gro Tollaksen sa...

Gratla du vant :)