Følgere

fredag 12. august 2011

Bursdagsett til en "fjortis".


Jeg er i siget nå... Bursdagskort igjen.... :-)  
Denne gangen er det minstejenta som skal i "fjortis-bursdag"
til en kompis. Har ingen stempelmotiv som passer til fjortisgutter,
 så da ble det en "skjortepose" med kort som passer til.

 Utgangspunktet til skjorten, er en papirpose som 
er 3 1/2" brei, og jeg skar av den så den ble 4" lang.
Slips og krage fungerer som lukkemekanisme på posen.
Kortet er 4" x 4". Arket jeg har bruk er fra Maja Design. 





Løfter bare opp slipset, og posen er åpen... Og det 
er god plass til 100 kronestykker oppi... ;-) 


Teksten på slipset er fra Papirloftet.....


.....og teksten inni kortet er fra Papirdesign. Slipsene ble
kjøpt for leeenge siden, så der er opphavet ukjent.

Ønsker alle en strååålende dag. Og tusen takk for alle
de koselige kommentarene jeg får!!!

Klem fra Mona :-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Knallstilig!! Wow!!
Du er bare rå :))
Ha en fin helg:)
Klem Lill

Nina sa...

kortet ble tøft og må være det perfekte kort til en fjortis.

Eva Helen sa...

WOW STILIG!Veldig kreativt funnet på det med å kombinere skjortekort med posekort.KJempe smart!

Klem Fra Eva Helen

Åse-May sa...

Kjempestiligt altså....du er så kreativ og flink.....:):)

♥Gry sa...

WOW!
Så råtøft!!
Må nok "låne" den fine ideèn din.

klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Kanonstilig rett og slett !!
Fikk lyst å lage sånn pose jeg nå ;0)
Må lage en ny ladning med kort når guttene mine skal i bursdag,det er tomt nå igjen ;0)

Lenas kort sa...

Kult! :-) Bare digger den posen :-)

Solveig sa...

Kjempestilig!!
Den posen var super!

Pet73 sa...

What a nice set! Such a wonderful idea!