Følgere

søndag 14. august 2011

Eske-kort til rockejenta vår!


I dag er minstejenta 14 år!!! 
Hun er en rockejente. Spiller el.gitar, digger Metallica og
 Iron Maden. Da måtte jeg bare lage et rocke-kort til henne :-) 
Kortet er montert oppå 4 fyrstikkesker. Under og over eskene
har jeg brukt stiv kartong som er kledd med pyntepapir.


Som skuffe-håndtak har jeg brukt brads.


 Stemplene er et stempelsett fra Inkadinkado-"Rock Star"
Gitaren er embosset med svart embossingpulver.
Blomsten er en Sizzix Die, og svirlen er en die fra Magnolia.
Og et metall-dødningehode oppi alt det "søte"...


 Oppi skuffene skal det være penger, men i den ene....


 ....skal det være SJOKOLADE.. :-)


 Inni kortet ...


Med dette kortet deltar jeg på utfordringen til :

Ønsker alle en fin søndag!
Klem fra Mona :-)

9 kommentarer:

Arnhilds Kreative hender sa...

Kjempelekkert:)

Guri sa...

Nei, ein kan ikkje ha kort med sukkersøte Tildastempel til ei rocka tenåringsjente :) Men dette kortet var jo skikkelig tøft, så rekner med at bursdagsjenta blei fornøyd.

Anonym sa...

Knall-tøft kort til Rocke-jenta:)Skikkelig stilige farger og design -likte den tøffe gitaren. Artig med eskene under med favoritten inni:))
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, -den sommerfuglen vet jeg desverre ikke hvem har laget.. innpakningen ble kastet med en gang.. -men den er kjøpt hos Familieskatter i Langgata i Sandnes;)
Ha en fin søndagskveld videre:)
Go klem

Plundis sa...

Kjempetøff eske!! Passer nok flott til rocke-jenta di :)

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Sukkersøtt... Lykke til!

Klem Plundis

Lenas kort sa...

Wow! denne var rett og slett rå lekker!!! Flink du :-)

Mim... sa...

Vilken snygg ask och det fanns mycke annat fint här oxå.
Ha det gott....

♥Gry sa...

Sååå tøff!
Regner med at hun blir fornøyd ;0)


klem

Åse-May sa...

Knallstilig......:):)

Ane sa...

denne var kjempe tøff! Kan tenke meg hun blir kjempe glad for den!
Takk for du deltar hos sukkersött!
Klem Ane :)