Følgere

tirsdag 9. august 2011

Kort med prikker og striper.


Ble visst enda et bursdagskort  fra meg.....  Ser jeg må lage
opp et lite lager. Jentene mine er i bursdag gaaanske ofte for tiden.
Men det er igrunnen helt OK, for da har jeg en unnskyldning til
å sitte på "rommet mitt"..... :-)

Deltar med dette kortet hos:

Stempelmotiv - fra Magnolia.
Swirl - die fra Magnolia.
Mønsterark - fra Maja Design + ett ukjent..(prikker)
 Ramme rundt motivet og hjertene - Spellbinders.
Tekststempel - fra Kort & Godt.


 Tilda er fargelagt med ProMarkers.


 Brettet hjertene på midten for å få en 3D effekt...










7 kommentarer:

Kari sa...

Så herlig bursdagkort!Lekre ark og Tilda er jo bare nydelig!Stilig med swirlene og bretten!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Marita sa...

Så flott et kort med spreke farger♥. Nydelig fargelagt og lekkert pyntet♥.

Klem Marita♫♫

Guri sa...

Så lurt med dei oppbretta hjertene. Små detaljer som gir kortet "det lille ekstra".

Heidi sa...

Nydelig kort Mona!
Lekre farger og pynt:)
Ha en fin kveld, klem:)

Pet73 sa...

What a cute and clever card!

Anonym sa...

Flott kort i friske farger:) -Likte måten du hadde "delt" kortet på -perfekt pynta og flotte hjerter;)
-hærlige is-pinnekort og forkle-kort under her oxo -lov å prøve de?:)
Go klem fra mæ

Gro sa...

Supelekkert kort i herlige farger!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Lykke til!
Klem fra Gro