Følgere

mandag 17. juni 2013

"Barke-tags"...


Har testa bark fra bjørk... om den går inn i en punch... Og ja, det
gjorde den!!!  Har puncha ut fine, små tags. Som er akkurat store
nok til at jeg fikk stempla "Hånlaget av", og plass til å skrive
navnet mitt på. Disse skal jeg henge på noen små punger,
grytekluter og diverse annet som jeg har sydd.
 Driver å produserer til høstens og vinterens salgs-messer :-)
De kan sikkert brukes som pakkelapper også....








 Den største er 5x3 cm og den minste er ca. 4x2,5 cm.


Ønsker alle en fin uke! Snart ferie nå!!!
Klem fra Mona :-)

5 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Så stilig og kjempefine likte de jeg. Klem synnøve

Guri sa...

Knalltøft! Koss kommer du på det :)

Therese sa...

Tøft!

Frk. Bogstad sa...

Bra påkome og fine va dei :)

Anonym sa...

Mona, dette er veldig fine merkelapper. H Jorunn