Følgere

lørdag 8. juni 2013

Esker med småkort.


Lenge siden sist.... Men med travle dager, så har jeg ikke 
prioritert blogging.  Produktiv har jeg vært, om ikke akkurat
på papirfronten. Jeg har sydd en del, strikka, hekla og malt!!
Men det får jeg vise en annen gang.... 
Disse eskene ble laget for en stund siden. Faktisk så ble de 
påbegynt i fjor sommer, men ble gjort ferdig for noen uker siden!
Oppi hver eske er det 4 kort på 10x10 cm. 













Satser på det ikke blir like lenge til neste gang jeg blogger :o)
Ønsker alle som stikker innom ei strååålandes helg!!!
Klem fra Mona :o)

4 kommentarer:

Guri sa...

Så kjekke gaver desse eskene med kort inni. Nå har eg leita meg gjennom etiketten "bokser" hos deg, og sett på alle dei andre eskene dine. Og til slutt fann eg heldigvis malen på eska også :) Skal prøve meg på den (ein gong)

Åse-May sa...

Nydelige kort og esker....:)

Therese sa...

Flotte esker og kort. Gjennomførte og fine alle som en :)

Riet sa...

What a beautiful cards and box,s.

Hugs Riet.xx