Følgere

lørdag 11. juli 2009

Sommer-puslerier.

Om sommaren er det kjekt å pynta litt på veggen
ute i solkroken:) Denne "fjøla" lagde eg for ei stund siden.
Som båteigar så ankrar ein ofte opp i viker som ikkje er så
ofte besøkt. Og ofte er det mykje dritt der, men ser ein
forbi all dritten så er det mykje fint naturmateriale..

Inspirasjon til dette fekk eg fra et ukeblad :)
Et stykke driv-ved har fått et strøk med maling, og
fuglane er blåskjell. Limte små pinnar og "kokelurar"
på hist og her som pynt. Til slutt lakka eg alt med klarlakk.
Koseligt blikkfang i solkroken min.....:)

1 kommentar:

linda sa...

LEKKERT!!!

virkelig knalllekkert.. denne skal jeg lifte og gi igave til båten til min far..


har du meldt deg på bømlo treff? skal dit og jeg..
og i slutten av august er det treff på happyhobby igjen :D