Følgere

mandag 6. juli 2009

Tagboks


Etter å ha vore nåken dagar på sjøen i båt, så gjekk eg
rett til scrappepulten då eg steig i land.... Der satt eg til
laaaaangt på natt!! Det gjorde veldig godt å få vera litt
kreativ igjen.... Her er resultatet!

Dette er ein tagboks. Inspirasjon til denne fann eg
YouTube. Var litt hodebry med å finna dei
rette målene,(vanskeligt å tenke klart i varmen..),
Men etter et par forsøk fant eg ut av det:)..

"Mona`s Favoritter" heiter tagboksen min.
Tenkte eg skulle ha mine favoritt oppskrifter
på kaker/småretter i den.....

Lokket har magneter som lukkemekanisme.

Eg har brukt 8 konvolutter inni boksen som er skjært
til passende lengde, og limt sammen til et trekkspill.
Laga tags som passa oppi konvoluttene.

På kvar tag, skal eg skriva mine favorittoppskrifter...!!

2 kommentarer:

Bente sa...

Nydeli, Mona!!!

Ingun sa...

Denne var kjepesøt, nydelige detaljer.
Du får gjort mykje i varmen.
Må vere fint å ha egen båt i disse dager.