Følgere

søndag 29. august 2010

En stor tag.

Jeg har mange jern i ilden for tiden. Men da jeg så
ble jeg inspirert av den. Kortet skal være til en mann,
det skal være 10 x 23 cm og man skal følge en skisse.

Her er mitt resultat:
En stooor tag!! Skar den ut i tykk kartong, og kledde
den med mønterark. Jeg laget et kort på fremsiden
som åpnes, og en skriver en hilsen der.
På baksiden er det en lomme med plass til penger.
Stemplene jeg har brukt er fra Inkadinkodo (motiv),
North star Stamp og Storyteller (tekst).










13 kommentarer:

Heidi sa...

Stilig tag Mona!
Tøft oppsett og pynt:)
Ha en flott søndag!
Klem:)

Ingun sa...

Stilig kjempetag, gleder meg til helga. Er beg å tenke på kva som skal pakkes....

-Sanna- sa...

Denne var flott.
Morsom utforming.

Berit sa...

Den var skikkelig stilig! Nydelig sammensetting av farger og papir.Oppsettet er flott idè som jeg gjerne tar med meg:)
Klem, Berit

Trine Lise sa...

WoW! Super kult kort Mona. Herlig løsning på skissen. Klem

Connie sa...

Så stilig guttekort.
Smart å lage korte som en tag og med skrivefelte foran.

Ha en fin kveld.

Pinklady 68 sa...

Wow, så stilig tag, Mona!
Herlige farger og mønster ark du har brukt. Stilig med kort til å skrive en personlig hilsen foran og pengelomme bak.
Fint den var litt større også:-) Utrolig stilig!!

Ha en fin og kreativ kommende uke!
Klem Laila.

WencheP sa...

Ah - denne ble skikkelig tøff! Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

WencheP sa...

Ah - denne ble skikkelig tøff! Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

Riet sa...

This is so beautiful Mona.

Hugs Riet.xx

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå det likte jeg -stilig! Flotte farger og detaljer. Fikk lyst å lage et tag-kort.
Ha en fin søndagskveld!

Eva Helen sa...

Så tøft Tag Kort.!

Klem Fra Eva Helen

Marianne sa...

Knalltøft kort med flotte detaljer - og en morsom løsning på utfordringen vår! Takk for at du deltar!
♥ Marianne (Nordsalten Hobbyklubb)