Følgere

onsdag 11. august 2010

"Tepose-kort"

For en tid tilbake kom jeg over en beskrivelse om
hvordan lage dette teposekortet.(Det inneholder
ikke tepose, er bare formen...) Jeg skreiv ned
målene, og skyndet meg å lage en mal. Jeg husker ikke
hvor jeg fant det, tror det var en tysk blogg???
Men, nå har jeg altså laget kortet.......
Taggene til å ha oppi er egen idè.

Utsiden er enkelt pyntet med en blomst, som er satt
sammen av blomster fra Kort og Godt, Nille
og en selvlaget blomst....
Kortet holdes sammen med en brad.









Inni kortet... Pyntet med blomster der også , pluss et
stempelmotiv og tekst.










6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott kort Mona!
Dette har ikke jeg sett før i noen blogger:-)....smart!
Ha en fin onsdag! Klem Laila.

Wenche sa...

Denne var lekker, Mona!!! Jeg finner alltid så mye inspirasjon hos deg og gleder meg til å se hva du lager fremover. Hva med å lage din egen mal til denne??
Håper du fikk en herlig tur i hobbybutikken!!
Klemmer fra Wenche :0)

Kjerstin sa...

Nyydelig fint!!
Enig med Wenche om at vi gjerne ser en mal fra deg på denne... ;)

Takk for at du deler så mye fint med oss!

Klem!

Connie sa...

Stilig heller ikke sett før.
Masse fin inspirasjon og hente her hos deg.
Ha en fin kveld:)

Trine Lise sa...

Så morsom denne var :) Jeg kan også tenke meg mal, hadde vært gøy å prøve. Ha en fin onsdag! -klem-

Merete/Scrappeguri sa...

Den var kjempefin! Så mange flotte detaljer, -hadde vært artig å prøvd den der...
Ha en flott kveld!