Følgere

lørdag 28. august 2010

Et lite "hjemmearkiv"

Jeg har laget et hjemmearkiv, der jeg har brukt et av de
nye stemplene fra Nellie Snellen. det er fargelagt med
ProMarkers tusjer.
Utgangspunktet til "hjemmearkivet" er 4 konvolutter.





For å pynte litt på konvoluttene, stemplet jeg svirler langs
kantene. Og et lite sitat og noen blomster...










Som lukking på konvoluttene, har jeg stanset ut en liten
blomst. Og limt den slik at flippen på konvolutten kan
stikkes bakom, og den holder seg lukket.



Blomsten er stanset ut med en Nellie Snellen die.
Sirkelen er klippet ut for hånd...

Ønsker alle en flott helg!!

Klem fra Mona :0)

9 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Kjempestilig lite arkiv. Herlig flotte farger og nydelige papirer. Søtt motiv. Er litt jobb med et sånt vil jeg tro.

Ha ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Heidi sa...

Wow, dette var utrolig flott!
Herlig stempelmotiv og nydelig pyntet:)Lekre farger du har brukt her. Masse lekre detaljer.
Sikkert masse arbeid med disse, men de blir skikkelig fine:)
Ha en flott dag!
Klem:)

Berit sa...

Så flott et arkiv! Herlige friske farger du har brukt. Og det søte motivet er nydelig fargelagt.
Ha ei fin helg:)

Riet sa...

This is so wonderful Mona,I love the image and the colours.
So beautiful papers.

Hugs Riet.xx

Pinklady 68 sa...

Så lekkert hjemmearkiv Mona!!!
Sånn vil jeg lage også!!!!
Helt nydelige farger du har brukt og herlige blomster. Flott fargelagt det søte motivet. Stilig med stempling på konvoluttene også. Herlig tekst stempel!
Lekkert!

Ha en fin lørdags kveld!
Klem Laila.

Linda W sa...

Herremin får et flott arkiv, nydelig gjennomført.
likte det stempelet du har rundt kanten, lekkert.
klem

Arnlaug sa...

Så utrulig fint det var! Rett og slett gjennomført!

Sånn har eg og lyst på;-) Prøva sjølv kanskje?

Connie sa...

Så stilig og så kreativ du er.
Kjempesmart.
Fikk lyst til å prøve meg på et arkiv jeg også.Har du mal som du vil dele?

Ha en fin kveld.
Klem Connie

Åse-May sa...

Kjempeflott og knalltøfft herrekort.